27 Haziran 2013 Perşembe

Ebru 'nun dükkanı



Yemek yemek  ...
Misafir ağırlamak ....
Konuşmak , şimdilerde de yazmak

Neyse , bizim dükkanda bişeyler dikildi , Sizlerle paylaşmak istedim .
Umarım beğenirsiniz.

Dükkan 'dan detaylı olarak daha sonra bahsetmek istiyordum ama şimdi resimleri ekleyince fark ettim, arka planı silmeyip  haliyle Sizinle paylaşayım .

Dükkan aslında Ebru'nun.Gelin-görümceyiz biz ama geleneksel anlamda değil.Kız kardeşleriz . Ebru'cuğum kendi bildi bileli makina başında .İş hayatı da bunun üzerine idi.Tek çocuğa rağmen eşinden ayrılınca yaban ellerde perişan olmaktansa bir girişti bu işe bir girişti. Hep inanırım "neye mesai harcarsan karşılığını alırsın" diye .Maaşallah .

 Bendeniz de kadın gücüne bodoslama destek olmak için ne yapabilirim derken beni de etamin işine yönlendirdi ve ilk yayınladığım ürünleri ortaya çıkardık.Ben işliyorum Ebru bişeylere dikiyor.
El yapımı ürünlerin satılık olduklarını belirtmek isterim.Bir kaç kez kargo yaptık tanıdıklara , bilemiyorum belki işler büyür ..Neden olmasın .

Bu kadar laf yeter , kısa günün işlerini bilginize ,  beğeninize , zevkinize , fikrinize sunarız sevgili dostlar....




Ebatlar hakkında bilgi vermek için fotografların yanına özellikle bişeyler koyuyorum



Mutfak perdesi ile takım yapılıp tamamladığımız 
benim sair şeyler dediğim ürünler 






İçi lavanta dolu keseler 






1 yorum: