18 Haziran 2013 Salı







Sabiş'in Evi 


Hoşgeldiniiiiiz ....

Daha doğrusu ben hoş geldim, buralarda yeniyim. Elim boş gelmedim ama. Bir yere misafir giderken boş gitmemek ,benden hatıra bişeyler götürmek amacıyla başladığım yolculuğum beni buralara getirdi.Bakalım Sizlerin yorumları ile bu iş nereye varacak. Umarım beğenirsiniz. 

Elimizin altında , günlük kullanım alanı olacak her türlü öneriye açığım. Daha birçok projem var ve laf aramızda yılbaşı koleksiyonu hazırlıyorum. 

Sevgilerimle ..


 Resimlerin arkasındaki yeşil fon veya materyaller sevgili Ebru'nun dükkanı.Benim için bir köşe hazırladı.Çok olumlu tepkiler , öneriler alıyorum. Bu hayvancıklardan daha çok var.




Çiçek motiflerini ben biraz değiştiriyorum, işlenecek
alana göre büyütüp küçültüp bazı yaprakları çıkarıp
bazı yerlerine ilaveler yapıyorum.Benim amacım mümkün olduğunca küçük , hediyelik boyutları yakalamak.

















Havlular ;

her zaman en çok kullanılan ürün olduğundan fiyatlandırmakta sakınca görmedim.Kumaş dikimler
terzimiz Ebru'cuğumun. Özellikle kullanılmış havludan (etamin)  örnek göstermek istedim ki yıprandıkça
sonuç ne oluyor bilelim...Püsküller sökülmüyor !!







Vee diğerleri (şimdilik ) 

Kavanoz kapakları , olmazsa olmaz lavanta kesesi 



4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok beğendim.
    Bana da beklerim :))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,
    Bloguma ilk yorumu gönderen kişi olarak Fatma Senin yerin çok özel
    Ve yemek yemek benim için hayattaki en önemli zevklerden. Kesinlikle tariflerini deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de ikinci kişi olayım bari :) Blogunuz hayırlı uğurlu olsun..Lavanta keseleri başta olmak üzere yaptığınız her şey çok güzel, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba hoşgeldin blog dünyasınnaaaa... Ve yaptıkların ne kadar güzel emeğine sağlık.
    İyi akşamlar.

    YanıtlaSil