22 Haziran 2013 Cumartesi

Goblen Sergi



Günaydın herkese,

Öncelikle söylemeliyim ki ben bu işi çok sevdim.Yeni insanlarla tanışmak konuşmak şu ahir ömrümde en zevk aldığım şey, kendimi iyi hissederim hep."İnsan insanın zehrini alır " atasözünü kimyamın her zerresinde hissederim. Bana blog açmayı tavsiye eden ve yardım eden "düşlerin rengi" arkadaşım Zeynep 'e ne kadar teşekkür etsem az.
Bugünlerde iş değiştirmek amacıyla 2 aydır evdeyim ve tam anlamıyla patlıyorum .Cross stitch yapmaya takıldım , ürettikçe mutlu oluyorum.Bu işi uzun yıllardır yapan ve inanılmaz boyutlarda olan arkadaşlarla tanıştım. Sebile ve Handan Hn'ların Kadıköy Büyük Klüp'teki sergilerinden kareleri paylaşmak istiyorum.Fırsat bulursanız mutlaka ziyaret edin.

Tabloların önündeki Handan Bayar Hn. masa önündeki Sebile Çalışkan Hn.ikisinin de ellerine sağlık.Azimle yollarından gideceğim (Sebile Hn'ın bebek karyola takımını yapmak istiyoruuum )

Bu arada yanlış anlaşılmasın bu tablolar iğne iplikle yapılıyor





5 yorum:

  1. Sevgili Zeynebin blogunda gördüm ve hemen geldim.
    Hayırlı olsun blogunuz aramıza hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı uğurlu olsun. Ben de artık takipçinizim. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmm....:))

    YanıtlaSil
  3. Hanımlar nezaketinize çok teşekkür ederim. Özellikle yemek ve kitap bloglarını mutlaka takip ediyorum bana sık sık yazın emi.. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sabriyecim, bu anların tadını çıkar bence. Paylaşımların heyecanlı...

    YanıtlaSil
  5. Ben Handan Bayar ve tekrar GOBLEN TABLOSU İŞLENMİŞ DMC İPLİKLERLE sergi açmak için hazırlanıyorum anadolu İstanbul Çekmeköyden veya bir başka muhitten de olabilir

    YanıtlaSil