14 Temmuz 2013 Pazar

Pötikareli panolar ve çocuklara sürpriz

Merhaba ,

Nihayet bitirip çerçeve yaptırabildim.Bir süredir pötikare mutfak takımlarına uygun duvar panosu fikrim vardı araya bişeyler girdi hep.Kısmet bugüne imiş. Malum Ramazan , laflamadan vakit geçmiyor diye çerçeveciden eve giderken bir arkadaşıma uğradım iftar misafirliğine giderken götürmek üzere iki tanesini aldı .Fotograflarda beyaz üzerine iki küçük pano eksik bu yüzden .

Krem etamin üzerine ve beyaz etamin üzerine işledim 3 farklı deseni  ,her iki rengin çerçevesi de pötikaresi de kırmızı .Daha önceden hazırladığım (önünde kalem olan ) pötikaresiz olan panonun çerçevesi turuncu. Camsız ve panoların içinde elyaf olduğundan duvarda 3 boyutlu duruyor.

Panolara devam ama havludan da vazgeçemiyorum. Hediye için çok pratik. Çocuklar için sürprizim var aşağıda ...









Havlulardan vazgeçemiyorum biliyorsunuz artık .Çocuklar için de bişeyler hazırladım ama havlulara dikmedim, her yer havlu oldu artık. Duvardaki sevimli havyan panoların havlu versiyonları ....Kenarları diğerlerinde olduğu gibi püskül püskül olacak dikilince .

       
    Çocuk odalarına asılabilen panoların havlularını da kullanmak çocukların hoşuna gider diye düşündüm. Üstelik doğum günlerinde hediye de götürülebilir . 

                

                


 Beğendiniz mi ?
Yorumlarınızı bekliyorum . Sevgiler

3 yorum:

  1. Beğenmek mi ?
    Bayıldım!
    Turuncunun yeşil duvardaki görünümü nasıl içimi açtı anlatamam.
    Elinize ,emeğinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Sabriyecim, çocuk havluları muhteşem olmuş.
    uğurböcekli,kedili de iyi olur. Pembe versiyonlarını unutma...

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş çalışmalar renkler çok güzel elinize emeğinize sağlık...
    Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil