9 Haziran 2016 Perşembe

Mecal


Mecal nedir ?

Yenir mi yenmez mi ?*

Canlı mı cansız mı dır?

Gezilecek bir yer mi hani şu popüler olup da Allahım ne kadar cajişim dedirten türden midir?

Yanımdan geçen yaşı en fazla 17 olan  kızdan duyunca ben 45 lik bu yaşa gelmiş hala bilmiyorum mecal nedir ?

Mecalim kalmadı.? Nedir Allasen bu meret .

Hayır 30 yaşıma kadar İstanbul kazan ben kepçe gezdim de bu kadar mı uzak kalmışım sosyeteden .

Tamam çocuk doğurmuş olabilirim hatta kocamın 16 aylık askerliği sırasında .Kayınvalde denen tatlı kadın olmasa -gerçekten  tatlı-yiyip durmaktan  30 kg  almışım .Arkadaş yok koca yok ,eh everdik artık rahat etcez diyen ana baba yok tırlatmadım o vakit de şimdi gerçekten içime oturdu .Bu kadar mı koptum bu hayattan da bu "mecali" ben bilmem tazem  bilir .

Eh evlendik artık geçim derdimiz var anladık , Dahada iyi iş bulucan  ya da bulduğun işte tutunucan yani çalışmak yetmiyor malum .Aynı evi paylaştığın kocanın yeni yeni huylarını görmüşsün hayat gerilim mi desem aksiyon filmi mi hareket dolu , patlama yaşanmasın diye  benim kafam patlamış.Ne laf edicen nasıl edicen .

Bu arada dünyaya gelen büyür,  malum yıllar içinde şekli değişen sendromları önce fark edip sonra anlayıp sonrasında strateji geliştirip davranışlarını düzenlicen. A bu arada kayın valide ne de olsa sen dış kapının dış mandalı iken - yani biri oğlu biri torunu dimi sen kimsin ki -gönlünü alıp faciaya sebep olmadan dialog mu dersin iletişim mi dersin her ne ise kurucan ,yani bi şekilde anlaşıcan. İşini görücen gördürücen .

Tek çocuk büyüyen ben 30 yaşımdan sonra 4 kardeş sahibi oldum ve 1 tanesi hariç bekar ayy valla çok eğlenceliydi.Gerçek diyorum bana ilginç geldi. İki bekar kızla bir erkek hepsinin aşk hayatı depresyonları hep not edildi malum benimki ile kan bağları var ilerde işime yarayabilir .

Eh Türk milleti sosyal bir gruptur bahar aylarından itibaren başlayan düğün dernek aksiyonlarına babaanne hala teyze dayı amca saç baş kılık kıyafet -aralarına virgül koymadım bak- dalıcan ,daldırılıcan alnının akı ile içinden çıkıcan , pöh.

.Bu güne bugün 22 yıllık SGK lı 15 yıllık ana , 16 yıllık karı -bu ne demekse artık - 45 yılı aşmış bir çocuk olarak "MECAL" le hiç tanışmamışım .

Sorsamıydım acaba KIZÇE NE DİYON .

*Aklıma gelen ilk soru nedense hep yemek...

yorgun yüz ifadesi ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder